مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع

مبانی نظری وپیشینه تبلیغات و کانال توزیع
دسته: بازاریابی و امور مالی
بازدید: 8 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 55 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 38

قیمت فایل: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

مبانی نظری وپیشینه تبلیغات و کانال توزیع

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

تبلیغات
فروش شخصی
روابط عمومی
بازاریابی مستقیم
عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع
انتخاب یک روش ارتقایی
قیمت
توزیع
کانال توزیع
وظیفه کانال توزیع
تضاد کانال
کانالهای اصلی توزیع
کانالهای توزیع در پخش کالاها

2-1-3 -3 -2 : تبلیغات :

منظور از آگهی تبلیغاتی، کلیه فعالیتهای مربوط به ارائه یک پیام در مورد یک محصول، به صورت غیر شخصی توسط یک رسانه مشخص و در مقابل پرداخت هزینه می باشد (یزدان، 1378، 16).

شرکتهای تولید کننده کالاهای مصرفی بیشتر به تبلیغات غیر شخصی توجه دارند.

کالاهای مصرفی

تبلیغات غیر شخصی
پیشبرد فروش
فروش شخصی
روابط عمومی

اهمیت نسبی

شکل 2 6 : اهمیت نسبی ابزارهای ارتقاء در بازار کالاهای مصرفی ( کاتلر و آرمسترانگ، 1379، 479)

تبلیغات موفق و مؤثر:

تبلیغات موفق و مؤثر نیازمند رعایت یک سری اصول و قواعدی است که در شکل (2- 9) آمده  است.

ده فرمان تبلیغات یا تبلیغات موثر

هم خوانی با دنیای مشتری               تدوام سبک           تناسب با نوع محصول                     احساسات مثبت

مزیت متفاوت توجه را جلب کند

معرف کالا

 


تازه فایل

برتری های تصاویر           قابلیت درک و متغیر باشد    تمرکز بر نکات اصلی و مهم  شفافیت ظاهری و تجسم نسبت به کلمات

شکل 2 7 : ده فرمان تبلیغات (روستا، 1378: 17)

مزایا و معایب مهمترین رسانه های تبلیغاتی :

هر یک از رسانه های تبلیغاتی از مزایا و معایبی برخوردارند که به طور مختصر در جدول 2- 2 آمده است  (Cravens , 1989, 252 ).

جدول 2 2 : مزایا و معایب مهمترین رسانه های تبلیغاتی

رسانه ها معایب مزایا